vecka 29

ja då är de inte många veckor kvar till bebis ska komma..  känns som att man ska hinna göra en hel del innan dess. viktigast av allt är en större bil. jobbiga som vi är så finns ju de inte så många sådana här i norra sverige.. så de blir en liten bilsemester när vi väl hittat bilen.
min vänstra sida av kroppen har domnat bort sedan skärtorsdagen. började med vänster fot o sen har de klättrat upp i benet höften armen o kinden. så förra tisdagen nämnde ja de till barnmoskan o de blev rätt fort färd till kalix för en form av magnetröntgen av hjärnan, där skickade de mig vidare i ambulans (ja var skit arg, tyckte ja kunde åka taxi) blev sittande på akuten i sunderbyn några timmar där de gjordes en rikigt magnetröntgen och sen blev ja inlagt på akutavdelningen.. var där till på fredag eftermidda, de gjorde bla ultraljud av hjärtat och hals kärlen, två magnetröntgen, de tog även prov från ryggradsvätskan. samt säker 25 provrör blod. (ironiskt att ja käkar järntabletter )
men hem kom jag utan diagnos, i fredags hade domningarna i armen och hakan/kinden släppt men de är nu tillbaka.  på sjukan låg jag ju mest still i en säng o kände mig helt malplacerad blad alla dessa rikigt akut sjuka gubbar o gummor!. Men de har uteslutit blodpropp iallfall. så de är ingen jättefara att ja är bortdomnad.
nå nu ska ja nysa vidare o sen kolla på "en unge i minuten"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback