stor bebis

bebis i magen beräknas väga just över 2 kilo. 24 % större än ett normalt barn för vecka 30+2.  spännande. den ligger oxå tvärs över magen.   ska tillbaka om två veckor o göra ett till tillväxt.  de lustiga i de hela är att min diabetes ligger jätte bra. så de är inte pga den bebisen växer onödigt mycket.. för 4 veckor sen var den ca 9 % större. den har de bra där inne.
föredelen är att den mest troligt kommer titta ut betydligt tidigare, vilket min kropp verkligen inte säger nej till.  Jag har hela tiden velat ha 4 barn om ja kunnat. denna graviditet har tagit så sjukt mycket på kroppen, så jag är beredd att överväga mitt "beslut".  det finns ju rätt så många andra barn som oxå behöver föräldrar, kanske kan man när barnen är lite äldre göra något gott åt någon annan.
nu kom mina kottar hem. de ska får glass o sen gå o snarka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback