mår skit

fan säger ja i förrgår var ja glad och lycklig över att ekonomin funkar och att de mesta känns ok. ida får ja ett sms som återigen får mig att tänka på att va fan bor vi kvar här uppe för. för mig är familjen viktig att man har ett nätverk som ställer upp om något händer. de känns tyvär inte som att vi har nätverket här uppe längre. Folk är upptagna det förstår jag med. men jag känner att relationer måste vårdas.  man måste ge av sin tid för att inte tappa bort en relation.  känner att bebis i magen inte heller känns lika välkommen bland folk som dom två andra. av någon lustig anledning. jag skiter väl i vad andra tycker men de känns ju tyvär som att barnet kommer bli drabbat av de sen när de väl är fött oxå.
en del av mig vill bara sälja bort huset och skita i allt folk och allt snack o dra söder ut igen. frågan är hur min sambo skulle stå ut söder ut. eller om de skulle ge han ny energi till de mesta. kortare avstånd fler jobb möjligheter. hur skulle ja må söder ut. skulle jag klara av de livet.
ja just nu vill ja verkligen gräva mig en grop. skita i allt o alla.. fly bort..

Kommentarer
Postat av: Milo

Jag känner igen det där med att tredje barnet inte är lika efterlängtad av alla andra (släktingar typ), men vem bryr sig? Det är lika spännande som första (och andra) var då man väntade dom. Helt ny människa ju. :) Det där med nätverk känner jag också igen, mycket sällan vi har barnvakt och man ids ju inte fråga samma person gång på gång heller. Fast lite mitt eget fel är det ju i och med mina mycket svala känslor för mina barns farmor (som just nu aldrig är barnvakt)... Men ändå, hon har inte ens frågat nåt om hur graviditeten går osv... Är ju ändå Johans barn också inte bara mitt.

Postat av: Dagny Björnfot

Ja..vad ska jag säga...orkar bara inte..har gjort mitt med små barn!, ställde verkligen upp ..men en dag så kunde jag inte..upptagen med mitt liv.. Då tog det hus i helvetet.. Men..lycka till !,,

Svar: Inte riktigt så vi har sett på saken.
kiira.blogg.se

2012-08-17 @ 21:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback