ny bil

vad skönt de är med en stor bil! ungarna får plats utan problem, hundarna får oxå plats och syskonvagnen oxå! plus packning o ändå finns de plats för någon rumpa till!
mange o Tuva at dragit till stugan några dagar. Tuva har pratat om detta länge länge. egen tur me pappa.. Mejja o ja njuter på här hemma. ja jobbar ännu denna veckan och några dagar till. men största anledningen till att vi är hemma är för att Timmy flaskas ännu.
men ja har semester ändå känns de som. bara en unge och inge hundar att ta hänsyn till gör mycket..
tog mig en promenad me mejja för att sätta upp hundkurs lappar. mötte en kvinna me hund, hon lät hunden komma fram o hälsa på mejja o mig, men efter någon sekund la hunden tassen i knät på mig och ville till att bita. fick mig ett rejält rivmärke över armen och lagom chokad o ägaren säger att han brukar göra så.  inte fan är de okey att släppa fram en hund som går på sådant vis till folk ochj speciellt inte ett barn! jädra tur att de var ja som fick skråman och inte Mejja.  men så gör man inte.
ska se om mejja kan söva om sig själv inatt. har laddat me att inte få så mycket sömn, så får vi se hur de går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback