lilla bää

i morgon ska ja ringa te en bekant som haft får i många år. Lilla bä klarar sig inte längre till. Måste göra "lidandet" kort. han lider nog inte, men de vore så hemskt att hitta honom i hagen. Han äter men har går inte upp i vikt. diaree har han haft ett bra tag oxå. de andra fåren är "tjocka" och fluffiga..
är irreterad eller snarare besviken på min S, han gjorde en sak inatt som inte var så genomtänkt. jävligt dumt.  känner mig helt rådvill och besviken. alkoholen ska de inte intas nå mer av. inte förens han vet vars gränsen går. om de nu lär sig de. kändes skönt att skriva dessa ord. Har talat om för han vad som hände och han har inget minne av de..  ¨
igår så gosade vi me Dis vaplar. jätte fina o jätte söta. luktade jätte gott. men inget ha begär.. inte efter just en sådan ras.. däremot en annan hundras.
illamående ner i bena. veckan före är ingen lek denna gång. allt kanske beror  på hur livet är runt om..
och julen. vill egentligen inte sitta ensamma med bara mig mange och barnen. känns som så ensamt. vill ha folk omkring mig. men samtidigt så vill ja ha julen "strukturerad" inte ett schema men iallafall tid för mat kalle och tomte.. så inte allt krockar..
saknar min mamma.. vill fira jul med henne.. bara en gång till.. så hon skulle få mysa med sina barnbarn en enda jul iallfall.. fan. jävla cancer!
ge mig hundvakt så vi kan fira jul me mina syskon i karlskrona.. fast då blir de ingen snö.. eller ren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback