snart är de sol igen...

har börjat längtra till sol o vår.. inte ofta de händer ja gillar ju vinter! men men ibland så  får man lustiga lägtan efter saker..  just nu längtar jag efter o få sitta o grilla korv på pinne över en eld vid en sjö... en egen sommarstuga att vara i som bara är våran som man kan göra vad man vill i... eller med.. men drömmer om de ett tag till...
Mange är i kööket med kidsen o fixar vofflor.. jag gjorde smeten han gräddar.. ska bli gott... varit o lekt med goda vänner på förmiddagen.. jag promenerade me kiira o lippe. skönt o få frisk luft utan barnvagn. skönt att komma iväg lite utan barnen.
PÅ onsdag jag jag o mange gå på bio.. ska bli skönt med en kväll bara han o ja.  älskar mina barn men ibland så är de skönt att få tid för sig själv.. och varandra.  längtar oxå till min o manges barnfria helg i vår nere i göteborg. kommer ju sakna o prata om barnen hela tiden men de går nog absolut ingen nöd på dom..
sitter på den nya lilldatorn nu.. smidig o liten o  bra.  men inga bilder på denna.. borde ta mig tid o flytta alla bilder till den externa hårddisken.  ska nog paxa tid till det idag.. en bastu hade oxå varit skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback