god fortsättning

ja så var denna julen över. ser fram emot en nyår med familjen och Jenny o Inko.  tänka sig att min Jenny vart kär i manges Inko. så coolt!
Mejjas fem minutersmetoden går inte bra än. hållt på i två veckor nu. visst hon kan somna fort på kvällen (gjorde hon innan med) men nätterna blir inte bättre. störande som tusan.. funderar på att låta tuvas säng flytta in till vårat rum ett tag o sätta mejja i tuvas rum. och på så sätt så kanske hon lär sig somna om utan att störas av oss.  eller hon kanske inte vaknar av oss. de blir mer ostört för henne om hon sover där inne.
snart nytt år.. mycket ha hänt under 2010. mer lär hända under 2011 vi ska på våran första sol semester! jag och Mejja ska ta oss en tripp till jönköping i januari. behöver ladda lite energi av alla mina nära o kära..
sen så har ju mitt nyårslöfte snart slutat gälla då smäller de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback