söder ut

i morgon börjar vi våran söder resa nummer två detta år. ska bila ner denna gång. först hälsa på pappa i linde o sen ner te jkpg över allahelgona helgen o träffa moster o gammelmoster o hälsa på graven. eller gravarna ska tända ljus i borås ho mormor med.  flickorna sover.  skönt me lite egen tid.. ids inte lägga mig ner men sitter iallfall o tar de lungt. skulle ja lägga mig skulle någon av  dom vakna illa kvikt.. tänkte leta efter ett par inne gympa skor

nåja nu ska ja surfa vidare.. o kolla något men kommer inte på vad för tillfälle..

Kommentarer
Postat av: Milo

Åh det är vad jag kallar rea! Kan dock tänka mig att det är rätt så utrensat nu.

Vad fick hon för färg då?

2009-11-10 @ 22:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback