advent

 nu så e de ljus stakar i var fönster.. bytta gardiner är de oxå. mysigt.
mejja sover i baggen som jag har satt ett koppel i så att jag kan gunga den från soffan.. mange söver tuva.. undrar om han somnat.

haft en bra dag. varit på barn timmen Mejja brukar som sova då så jag o tuva får egentid o tuva verkligen njuter av att ha mig för sig själv.  sen gick vi till biblan, sen promenera tuva därifrån hem var på karles hämta tapetlim,  var på nybergs o fyndade barnfilm till tuva. sem  hade vi lite vesök av våra blivande hyres gäster. Kul o trevligt fick fika lussebullar som jag varit sugen på..

i morgon ska vi far te johanna o bebis o hälsa på o luncha. sen så kommer fammo hit o myser med oss. jag ska testa min ny inköpte deg degare. ska bakas till sönda, till julen och till dopet. så om ni blir fika sugna kom inte hit i morgon! då lär de ju läska för mycket. om ja kommer ihåg ska ja fota..


igår råkade mitt hår komma lite för nära ett värmeljus.. gick bara av lite toppar inge som syns tror ja.. men luktar skunk!

  har nog köpt klart alla julklappar! o de är nog inslagna nästan alla iallfall!

 nåja nu ska ja ta o göra nå annat...

Kommentarer
Postat av: anna

lycka till med dopet. kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback