babyboom

denna gången har de verkligen smittat av sig detta med att vara gravid!   bara ploppar upp bebisarmagar i bekantskaps kretsen! känns så mysigt. den lilla i min mage lever rövan ska ja tala om. vet inte om den övar kickboxnin eller nå. sparkas som tusan.. önskar att blåsan skulle vara någon helt annan stans..

Tuva har sovit 20-8 två dagar i rad. hoppas de sitter i sig. mange jobbar bara 2½ dag kvar sen så börjar projekt sova egen säng för tuva.. hoppas de går lättare utan spjälsängen.  

mange somnar oxå kl 20. så inte så mycket tid tillsammans han o jag själva.. vet inte om vi/ han sover för mycket.. jag sover gärna 11 timmar per natt för att orka dagen.. men mange sover ju bara från 20-05,30...

nu titta på desperata fruar på tv.. är inte som dom =) ska bara hålla mig vaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback