tuva sover midda

tuva vaknade vid 8 i morse o låg länge o åt tisse. jag har drömt helt sjuka drömma bla om en tysk kille som vill dokumentera mina bröst. vad får man alla konstiga drömmar ifrån? men sen när tuva skulle sova sin förmiddags lur så envisades hon att hon inte alls skulle sova så vid 11,40 däckade hon tillslut med tissen i munnen (var inte tänkt så) men ja drog snabbt ur den o stoppa henne i vagnen.  hon sover ännu. jag har bytt bort alla julgardiner o håller på att röjer i andra köket som används som föråd eller stor gaderob.  har sjukt mycket handskar modell stora ska nog sälja bort på tradera. bättre de än att de inte används.  tänkte fixa iordning den stora gaderoben/köket så ja får plats med gardiner julsaker, sovsäckar o utesaker, så att sakerna som är i lekrummet får plats i gaderoberna i datarummet. min nya sak är att ha tomma gaderober har  hitils tre tomma o en byrå helt tom. nu vakna tuva.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Emma!



Kul att du också börjat med blogg. Nu kan jag ju hålla koll på dig hehe



massa kramar från oss!

2009-01-24 @ 22:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback