vilsa själar

ibland känner man ju sig lite vilsen,  men tänkt de stackarna som inte får ro när de passerar till nästa liv utan står o stampar. ida fick ja bekräftat att de är vilsa eller var vilsna själar i huset.  min mor finns med oxå men henne räknar jag inte som en vilsen själv utan mer som min "ängel"  min lilla mamma som somna innan hon fick träffa eller ens veta av att barnbarn var på väg. men hon vet. de vet ja nu.  ska börja släppa efter lite mer för den där "sorgen" ja stoppat bakom mig. eller försökt gömma..   den ska få ta lite mer plats i vardagen. inget jag egentligen ska behöva skämmas för men de göra ja nu.. vill eller vågar som inte prata om min mamma på ett personligt sätt för jag är rädd för att börja gråta. men vad gör de egentlien tårar är tårar som ska ut!

nåja  nu ska nog de vilsna självar som stampat runt i detta hus få komma till ro.  hoppar de trivsbättre på andra sidan än vad de gjort i detta hus.

nåja nu ska ja prata med älskligen  kramar till alla som behöver o en extra kram till Marina som ska sprattla mera!

Kommentarer
Postat av: Marina

Tackar! Laddar inför sprattlet..just nu är jag (nästan) så långt sprattel jag kan komma. Men efter vila hela vintern, då!

2009-12-30 @ 20:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback