känslorna flödar

ja i morgon kommer dagensom inte går att hoppa över.. 4 år sedan älskade lilla mamma somnade in. efter många års kämpande och stretande mot denna jävla cancer!  4 år sedan jag och mange satt hemma hos Anna o Peter och skulle avgöra om vi skulle avboka våra flygbiljetter som vi bokat några dagar innan eller om vi skulle stanna och veta att ja skulle missa att vara med henne när hon gick till andra sidan.  Vi valde att åka hem, jag kände på mig att det var rätt beslut. Vi tog avsked i tidig morgon timme och flög hem till norrland.. tog vägen om ikea för att skaffa en ny madrass till sängen vi inte fick upp på vindan. kring 18 tiden satt vi hos Marina o tjejjerna och drack kaffe och vid 18,20 var vi på ica när samtalet kom som ja gått o väntat på.  även om ja i flera veckors tid då gått o försökt förbereda mig på detta samtal så kom de ändå som en chock! går inte att förbereda sis på detta..  4 år..  några veckor senare upptäckte vi att de låg en bebis i min mage. som ja grämde mig över att inte fattat de lite tidigare så ja hade fått berätta för mamma om de lilla livet.   nu 4  år senare så har jag tre underbara döttrar. som alla har ett av mammas namn i deras. Tuva har Lena Mejja har Anna och Lova har Kristina. Så mamma /mormor finns med oss jämt.
I morgon blir Lova 3 veckor gammal. tiden går fort. I morgon fyllder åxa min kompis Ylvas son Hugo 1 år gammal.  så livet ger och livet tar! så är det. har förstått det.
Avslutar med en bild på mina gummor..
mina älskade töser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback