saknad

alla har nog någon eller något de saknar. nära eller kära djur eller människor gammal som ung. nog finns det nog alltid någon som alla saknar.  undrar vad mina barn saknar, eller vad min sambo saknar?  ja vet vad jag saknar, men oftast så pratar man ju inte om de man saknar. saknar på riktigt djup nivå. nog kan ja sakna pengar i börsen men de är inte så "noga" finns ju några andra saker jag saknar så otroligt mycket mer..
har börjar drömma mardrömmar.
har väl inte hänt mig de senaste 10 åren. men inatt vaknade ja av en o samma mardröm tre gånger. hemskt!  har drömt ovanligt mycket mardrömmar denna sista månad. jätte jobbigt att vaknar lite i panik o inte kunna kurra upp mig jämte mange.. så inatt tänker ja sova i samma säng som han.. riskerar att få lite sömn men vågar inte sova själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback