i morgon

då far ja o mitt lilla monster på äventyr. ska bli så skönt för oss alla o komma ifrån varandra. ibland så är de ju just så att man behöver dela på sig.. inte minst barnen.. men även jag behöver tid för mig själv utan Mange. inget fel på mig tror ja. bara behov av tid ifrån varandra.  ibland =)
har lyckats med hjälp av underbara vännen Eva att de finns måde matstol o säng till Mejja. ja hoppas Eva har en madrass och en vanlig stol till mig oxå =) en annan kompis har en barnvagn vi kan låna. underbart.
Har fixat en sele till Mejja med så ja skabara leta reda på ett litet koppel till henne. måste ju ha koll på henne på flygplatserna.
har nojja gärnet över magsjuka o den har inte dykt upp ännu men Mejja har blitt förkyld o hennes krupp är i farten.. inatt hamnar vi nog på sjukan för inhalera med henne.. hoja.. men bara att få de bortgjort.
nu mysa lite me Tuva innan fritidsbarnen kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback