tillbaka i norr

ja o Mejja hade några väldigt trevliga dagar nere i jönköping, träffade mycket folk men vissa han ja dock inte med o träffa. er tar ja nästa gång! får ja som ja vill kommer vi i maj igen =) dok med hela familjen o hundar o allt .
Mejja har sen i förrgår natt haft lite kräksjuka.   kräktes i går vid lunch sen dröjde de 15 timmar innan nästa gång.. ingen av oss andra verkar få detta så ja vet inte rikigt hur de ska sluta.
på lördag är det begravning för Ove Manges farbror.  gör ett försök att gå men de känns inte helt rätt i mitt hjärta. vill gå för att visa respekt för de andra anhöriga men själv så vill ja verkigen egentligen inte gå. så ja hoppas nästan mina barn leker lite för myket så ja måste gå ut.. hemsk känner ja mig
nu börjar ungarna bli trötta o griniga.. o ja ska smörja mitt ansikte. snus torr. ska hänga upp en maskin tvätt till med...
tack alla er som gjorde min o Mejjas jönköpings resa till underbart! o mejja skötte sig på flygerna, dock så bestämde ja att vi åker utomlands först när Mejja fyllt 2 år för de går inte ha henne i knäet i 7 timmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback