Bebis

ja min goa vän Josse även känd som sojakorv ligger på en special avdelning på ett sjukhus i göteborg med svår havandeskaps förgiftning. stackarn! förta barnet och så hamnar hon där. Bebisen mår dock rätt bra men de kommer nog få ploppa ut snart.  hon är i vecka 30 så barnet är inte megapytteliten men dock pytteliten!  hoja. vad mycket som kan hända när man är på smällen helt enkelt.  ja har ju haft min diabetes men den är ju inget man blir sängliggandes av som havandeskaps förgiftning.
igår var ja o snosade på Pernillas tösabit. hon var oxå liten om man jämför me mina bebisar på 3952 coh 4500. denna vägde igår kring 3000.    men gud så gossigt. dock så sov den gott i min famn närmare tre timmar så undrar om hon behagade sova inatt =)
nu fryser ja som tusan. trots eldning. har mörblerat om här hemma ida igen. nu börjar hallen bli klar som hall! skönt! tror tapeterna rycker i andra hallen uppe oxå.. ska se hur många tapetrullar ja har hemma bara =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, du har ju hållit nyårslöftet för 2010, så man går bara och väntar på en knodd till ;)



kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback