tuva grinig

tuva har haft en till sån där värdelös natt. helt hopplöst. mange klev upp med henne vid tre o då hade hon skrikigt sen 01... mejja lyckats trots allt grinande sova... o äta...  hur tusan ska vi få tuva att sluta skrika så om natten..

haft besök hela förmiddagen av tre vuxna o två små barn. jätte trevligt med besök!

te helgen så kommer min pappa o syster o pappas fru med dotter. kul med besök men....

har haft en att göra lista denna vecka o sakerna krymper som står på de.. men de känns dock som att man gör 100 andra saker oxå som inte står på lappen..   i morgon ska ja visst föra bilen på service samtidigt som ja ska te bvc hämta färg till lilla bordet o samt in te banken o öppna konto o fondspar till mejja..


tuva är nog inne i en lite trots ålder.. jippi får hon inte som hon vill flyger de saker.. o hon sliter sig i håret av frustration.. inte lätt o va liten..

nåja nu ska mange o vila o ja ska försöka mig på o planera en midda... lutar åt korv.. dopp i kopp är ju lätt men ja får sån halsbränna...

Kommentarer
Postat av: Milo

Jag är lite seg på att svara på kommentarer. :) Men jo visst kan vi ses. Är ni ofta i Luleå? Slå en signal innan så ni får en vägbeskrivning hit bara! Annars är det väl som vanligt här, förutom att Havannah klättrar på väggarna i princip av att gå hemma.. Det är så många sjuka på hennes dagis så jag har henne hemma den här veckan.

2009-09-17 @ 13:01:19
Postat av: fammo

Synd! att jag "jobbar" annars hade hon kunnat sova hos oss..bryta cirkeln som på sommaren.jobbigt för hela familjen om en är ledsen på nätterna..

2009-09-19 @ 20:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback