snart greys

tuva sover sedan åtta. bara ja som får natta henne. tokiga unge. skulle ju som vara skönt o gå iväg en kväll o bara göra något annat. måste slipa på något så ja har ett mål att göra något.. men de går som snabbt oftast om ja söver tuva. men lite tråkigt att hon skriker o krånglar såp förbaskat me mange tills han ger upp o hon kommer till mig. 

otroliga krypningar i bena har ja helt hopplöst. tror tuva har träningsvärk i sina ben om nätterna för hon är så "springig" i sängen ligger inte still många minuter.  en del jobbigt.

har bokat vandrarhem mitt i lule te mig o flickorna nästa torsdag. blir bra att kunna chekka in där när vi kommer med bussen sen äta något o sen blir de vårruset.  ska bli kul o skönt =) sen fredag blir heldag med elin o tuva på stan. Elin får visa lekparker o museet om hon vill det. annars gå vi o slöar på stan efter våran hotell frukost! MYS med stora bokstäver =) kl 17 går tåget söder ut. då ska vi ha sprungit av oss allt spring i bena så vi kan vara lugna på tåget. annars kommer kanske någon o slänger ut oss. Hoppas bara att Tuva sover något sådär bra på tåget iallfall så inte vi alla fem är helt döda av utmattning på lördagen.

ser fram emot semester resan söder ut. ska bli skönt på många olika sätt. ja o tuv får åka te mammas grav så ofta vi känner att vi vill. tuva vet ju inte vem som ligger där. men ändå. det är ett fint ställe o gå till. 

nu ska ja se på tv o dricka te som mange gjort te mig.

natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback