tokiga

ja blir tokig på telefon tider. står de ring mellan 09-12 så ska man väll kunna nå dom oxå! men nä rignde 9  de sa att hon återkommer kl 10  ringde 10   sa att hon återkommer kl 13. hur jädra svårt ska de vara att svara i telefon på sin egna telefontid! blir ju tokig!

Jaja  har fått så kort o tunt hår. känns jätte ovant. åså fluffade frisören till den som en en boll runt huvuden oså hängde de lite långt hår där unders..  ska ja säga att ja borstade ner fluffen så fort jag kom hem o satte upp de i tofs som föreövrigt knappt gick att få upp då det var väldigt mycket kort hår!. men de växer ut. har väl inte vant mig bara.. o når ja tvätta me schapo o balsam så tog ja aldeles för mycket..  man väljer sig väll..

Sitter o väntar på att tuva ska vakna. men hon kan iof sova ett tag till.. ska sen far till linda o agnes o äta vofflor. mumms..   vaknade vid 06,15 ida.. rätt pigga var vi då.. nu är jag lite trött men de går ann..

 ska se om det har kommit något nytt på barnvagns fronten.. vi vill köpa en emmaljunga scooter. finnsjätte fina nya men de kostar ca 2300. dock kostar en fin begagnar ca 1800.. så vet inte ännu..

nåja nu dra täcket över mig o vila lite..

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej gumman jag hoppas att du mår bra. Jag skickade ett sms till dig häromdan, jag vet inte om du fick de ?

Har du klippt av dig håret ? Du får gärna skicka nån bild till mig om du vill ?

Jag saknar dig jättemycket. Va rädd om dig Puss o Kram Love U


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback