söder resan börjar kl 14,10

 14,10 idag så börjar våran efterlängtade söder resa! Tuva som har sovit rätt bra tyckte vi vaknade tidiagre än vanligt o var inte utvilad så hon har nog inte sovit så bra som vi trodde. somnade senare igår o vaknade tidigare.
var utre i sandlådan redan innan åtta i dag. gick runt huset o blåste nästan iväg.  vars kommer all vind ifrån.
Tuva är extremt mammig. har varit så ett tag bara jag som får göra något med henne av mange o mig. så ja känner mig rätt så slut. igår fick jag en timme "vila"  eller mange o tuva var iväg så ja fick packa utan att ha tuva i byxbenet.
hur får man en ettåring att roa sig lite mera själv?

hon kissade på pottan ida, hon satte sig där nakenfis som hon va o hittade dassboken som hon satt o läste. hon var som förvånad själv att de lät när man kissa =)

 vårruset är de ikväll som gäller. undrar bara lite hur tusan ja ska hålla mig vaken. måste vila på dagen. mange kommer hem redan vid elva ida så ja får kanske ta ett sömtur då.  tuva lär ju inte sova på bussen till luleå. men hur lyckas roa en ettåring?! har med ballonger kex o godis snören. muta till oss alla=)


i morgon måste ja fara te sunderbyn en sväng för att hämta en ny blodsocker mätare.  tuva slängde sig just ner på golvet för att gallskrika..  hon e snor trött men vägrar sova.

nåja uppdaterar kanske nå gång under resan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback