knotthvete

 våran lila höna reagerar jätte mycket på mygg o knott. stora blemmor med var i mitten av ett bett. knotten lyckades bita henne på insidan av ögonlocket oxå. ajaj. vaknade i panik flera gånger i går kväll o bara skrek o kliade sig blodig överallt.   sen när väl hon sov var jag så trött i kroppen o bena att jag bara låg o vred o vände o svettades som tusan.  så ja gick till gästsängen o la mig platt pladask med bara ett  påslakan över som skydd för mygg men ändå vart ja biten.

känner ida att ja vill vara för mig själv. eller inte själv men iallfall inte ha huvudansar över tuva hela dagen. hon är så grymt mammig av sig o ja kan inte lyft henne så mycket nå mer då mina händer är svullna o bortdomnade. på nätterna är de oxå bara mamma som gäller.  vilket är fäldigt frustrerande för både mange o mig. men hans tålamod med tuva är inte så bra de heller då han vet ju att de oftast hjälper att jag tar henne. men nu har magen min blivit så rund o stor att det är svårt för tuva att vara nära i famnen utan att jag får sånt tryck över hela mig att ja nästan spyr..

samtidigt som jag bara vill att de hittar på något så vill jag ju gärna följa med om de hitar på något. men då blir de ju ingen vila för mig.  svårt de där. ja borde väll släppa taget mera men de e svårt. 4 dagar kvar tills manges semester börjar. o vi börjar den med att han o jag själva far till luleå för ultraljud o ctg nere  på sunderby. tuva ska vara med farmor.  sen blir de pajala marknad på lördagen o träffa folk! kul!

nu ska ja ta o börja små städa o damsuga. sen vet ja inte senast jag lagade mat på spisen våran. har som inte ätit så mycket eller de vi har ätit har nog tillagats över eld..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback