har nog slutat amma

känns de som!  dock små ont i ena tissen.. o läcker mjölk som en tok. Mange dock försöker dock få min att kräkas genom sina avgaser! 
Tuva sov  på förmiddagen mellan 10,10 till 12,10! rekord på länge! så ja han tvätta städa baka o fixa lunch.. gjorde hundgården då oxå..

nu sitter tuva o leker i soffan för fullt.. har vädrat sängkläder manges kudde vart djupfryst av någon anledning. helt skummt... säkert jätte kall o go att sova på!
Nåja nu ska ja se vad som visas på bio i helgen!

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Emma! Vad roligt att du gillar det jag syr! =) Jag syr gärna till dig och lilla Tuva! Kolla igenom bloggen och se om där är något du är sugen på. Jag gör gärna något unikt till dig också, om du talar om vad du tycker om för färger. Kontakta mig på mailen är du funderat! [email protected]



//Jessica

2009-02-27 @ 17:33:27
URL: http://lillanovak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback