socker

mitt socker har börjat stiga igen.. vill inte.. tänk om man kunde välja de..  nåja men tänkte att ska ja ändå börja med insulin så kan ja lika gärna börja äta glutenfritt oxå.. säger bara bläää.. men men..  

varit nere  i källaren o plockan lite. hittade  instruktionsboken om bakmaskinen som svärmor fått långtids låna! Nu kan du baka ännu mera när du har de rätt resepten o program info.. =)  hittade även mina gamla skolkataloger från mellanstadiet.. mange kände igen mig =) han ände igen mina syskon oxå.. slängde en massa skräp eller papper från gymasiet. varför spara..  hittade en guldbricka ja fått ärva från mormor o en koppar kittel på tre ben.. vad göra med den??

när tuva vaknat så ska vi fara o slänga skräp sen soptippen sen fara o hälsa på Mia o arvid som har kattungar. Nej mange ska inte få köpa!  undra om han kommer tjata?? =)

Tuva tog sig en tupplur igår kväll i vagnen vid 18. men hon vaknade inte när vi försökte väcka henne så hon sov till kl 6 i morse.  tror hon drack lite välling i natt..  mange gick upp med henne då vid 6 o åt frukost o badade badkar sen kom två nybadade sötnosar o gosade med mig i sängen! det är mys pys! 

nu ska ja slöa lite medans lillan fortfarande sover..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback