jag har oxå hittat hit =)

Hejsan! nu har ja med skaffat mig en blogg o vovve Kiira fick stå för användarnamnet. det är ju faktiskt rätt så fint namn..
Nu sitter ja snart bland en massa flyttlådor..på lörda går första lastet. och sista för vi siktar på att få med allt på en gång,. kan ju inte bli så svårt. eller kan det bli det? har ida börjat packa sakerna ifrån datarummet/hobbyrummet.. så svårt att packa eftersom man inte vet vars man ska ställa lådorna.. men har iallfall fått ihop en del saker.. kläder o liknade kommerr nog att packas sist av allt... 

var igår i huset o pysslade med en kompis. målade alla de vävade ytorna vita.. samt insidan av gaderoben. vill kunna sätta in kläderna på rätt ställe på en gång.. annars kommer de bara ligga o skräpa på golvet o de är inte rent där just nu.  

Kiira hoppade just på balkongdörren ska väl släppa in henne.. eller hon kan ju sitta o sola på trappen ett tag... 

har köpt mig en egen datorn så ja har inte hunnit flytta över bilder o sådant så de kommer sedan.. därför blir de inga bilder eller nå roligt nu..

var i Jönköping förra helgen. trevligt men ack vad trött o seg man blir av att resa.. flyget är inte de roligaste för mina öron.. men trevligt var det iallfall att träfa mamma o alla de andra där nere. fyndade lite saker o sånt på loppis o inne i staden.. 

Nå ska nog tao göra något vettigt nu.. men vad?? ids inte packa mer.. men skulle jukunna ta o ta ner julgardinerna=)... men julen varar fram till påska! är de inte så de sägs??
 
nåja vi höres! kramis

Kommentarer
Postat av: Ylva J

Mitt minne är som bortblåst... Flytta? Tack för att jag får följa ditt "blogg-liv". Många kramar från Ylva

2007-02-22 @ 17:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback