några dagar

 varit tre dagar i luleå. gjort ultraljud påp den lille saken i magen. som enligt läkaren var lite för stor för denna vecka. men de g¨år ju inte göra nå åt saken.känns lite meningslöst att göra dessa ultraljud inte har de rätt iallfall i slutändan.

nåjatuva var rätt duktig iallfall.  går omkring som en tok mest hela tiden. överallt.  just nu i soffan o hon är trött ögonen går i kors. men inte vill  hon sova..  temprament har lillan som faaan. igår tog ja mössfighten me tuva.  hon gallskrek i säkert en kvart o var så arg på mig. men nu sitter mössan på =) var ju samma sak med gummistövlarna! har börjat me lite timeout på mattan i lekrummet. ibland behöver hon bara få skrika o sparka av sig. efter någon minut med de så kommer hon o e glad igen.

  funderar på att hoppa in i duschen en gång till. känner mig smutsig.. vet inte varför. har ju tvättat mig ida redan. ,eller kanske är de stunden för mig själv ja vill åt..  gjorde köttfärslimpa te midda ida gu va gott de var. oså kiwi vatten till de. premiär åt ute i våran kuvös ida. så mysgt. o vad grönt det har blitt där ute  bara på de två tre dagarn vi var borta.

har kollat vandrarhem i lule. finns rätt många.

nåja nu ska ja göra nå..

Kommentarer
Postat av: Milo

Kom och hälsa på här nästa gång ni är i lule. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback