fint väder iallfall

ja de verkar då bli fint väder ida igen. skönt. solen ger ju trots allt lite ny energi. oroar mig för en massa saker. inte likt mig. men de går inte o strunta i.. någon som har hittat boken om hur ens liv ska bli? skulle vilja läsa vad som är planerat i mitt liv redan.
saker ja vill veta är om T och M kommer sluta ha ihjäl varandra, när kommer Mejja börja sova mer än 2 timmar i sträck på natten och sen gallskrika i några minuter,  när kommer Tuva fatta ett Nej, när kommer Mejja förstå att Nej inte betyder att hon ska gallskrika i en kvart. när ska jag förstå att inte vara så jävla ärlig jämt, när ska ja förstå vad jag vill med framtiden,
huja kommer ja nånsin får svar.
drömde om en megasnabb förlossning på denna lilla krabba.. återstår väl o se hur den går.  försöker få saker att se fram emot. men de tar emot de mesta..
ska försöka mig på att skruva ihop två byråer till kläder på övervåningen samt att sätta in Mejjas första år kort i ramen som ja köpte oss igår.
nä nu göra slag i verket.. göra kåldolmar till middag idag iallfall. gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback