en dag för mig själv.

ja idag har jag haft några timmar för mig själv. Jätte skönt, men tråkigt. Passade på att fara till happis/torneå för de sista julklapparna. SKaffade en sak till Mange som han  kommer bli jätte glad över. Han får största paketet i denna familjen.=) Tuva och Mejja får lite till "småsaker". De får inte leksaker och sådant om de inte har fyllt år eller just julen, så de gör inget om de får lite extra.. känns skönt att kunna ge barnen saker som de verkligen vill ha! Tuva har pratat om denna Kittydator i två månader. snacka om minne! så det är nog en sak som hon verkligen vill ha. och hon kommer få den. Mejja är lite svårare men när vi släppte henne lös i leksaksaffären så drar hon sig till saker som har knappar och låter =) så hon får lite saker som låter =)
provsuttit en soffa på ikea idag. och den ska vi ha! tvättbar klädsel perfekt det är de vi behöver. Sen ska ja köra byte med Marinas jobb lite kanelbullar till dom och engångs underlägg till mig. ska in mellan klädsel och skumm=)
Denna soffa har varit med om lite svåra olyckor det senaste året. och vi har försökt skumtvätta den och våtdammsuga den vilket resulterat i att den blev fläckig och luktar fukt..
nu kom mange hem.. dax för lördagsmys..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback