vild bebis

 ja bebis i magen e  verkligen inte lugn av sig!   bara för att mange o ja laddat upp för en kinkig kväll med gummsan så somnar hon i ans famn när hon dricker välling. så söt! 

varit på kommunen o pratat ang barnomsorgspeng. de var väldigt possetiva nu, men vad kan de annars vara då regeringen har slagit igenom att kommunen måste bidra med fler alternativ än kommunalt dagis. Så som de ser ut nu startar jag eget som "pedagogisk omsorg" som är som familjedaghem fast med nytt ord. Får välja vilka barn jag vill ta emot. måste ta emot minst så många barn som vi själva har.  tänkte att om allt är bra med bebis så börjar vi i januari.   så då får kommunen betala  för tuva + två eller tre barn till=) o jag får verkligen mitt drömjobb! vara hemma med hundar o ungar!  samgtidigt få en vettig lön! tänk vad kul o vad bra! om mange vill får han ta ut föräldrapenging för bebisen oxå så kan han vara hemma lite så ja jobbar vilket gör att vi båda är hemma.   känns faktskt rätt bra.  ska maila till arbetsförmedlingen att jag vill ha hjälp med starta eget. har nog alla saker hemma.. men vill gärna ha mera info=)

nåja nu ska ja slöa i soffan med mange..  sen  kolla desperata husfruar o äta dillchips. nu jäklas mange me mig.. måste ge han datan så ja får tvdosan... nåja han e ju söt han med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback