orkar

 ida har vi sovit rätt bra på natten så ja var lite busig o inte vila då tuva sov.  så jag passade på att gå igenom barnkläderna ännu en gång o la  i kartonger med 50-56 i en 62-68 i en osv.  hade inte så mö barn kläder i någon av storlekarna men de känns som att vi klarar oss med det. annars får de skaffas när bebisen har ko´mmit.. iallfall glad att jag nästan bara har omlottbodys i storlek 50-68. Skönt inge me bajs över håret på barnet!  men de var som de enda ja hann göra innan tuva vaknade. tuva o jag skruvade ihop en ikea skåp som tillhörde badrumms inredningen men den får stå ute i kuvösen och vara förvaring till plast servis =) o farliga vätskor i sånt.   sängkläderna är ute på vädring me o har varit där mest hela dagen.

var te arbetsförmedlingen oxå, o ack va sur ja blir.  de skrev under papprena för att få aktivitetsstöd då ja är me i ´jobb garanti för ungdomar.. får 134 kr om dagen 20 dagar i månaden! hur faaan ska man överleva på de??    sen bad jag om hjälp ang starta eget, men då jag är under 25 så får jag ingen hjälp med det. hur tusan ska de lyckas få unga företagare om de inte hjälper den som är under 25! blir bara så lessen. vill bara gråta ut all frustration, men vad hjälpe de.  plus att ja mötte våran granne som på senare tid har börjat prata om min vikt o kropps hydda. vad fan har han o göra med de?? vet att ja inte ska bry mig men en da som denna bryr ja mig.   säger bara blääää till denna dag..
 

ska nog ta o hoppa in i duschen.. ska åka till sanna vid 5 hon fyller 18.. 

nåja blä o lite till!

Kommentarer
Postat av: Marina

Tips: Säg tillbaks! Att han ser ut att ha blivit så torr och mager..som en torkad fisk, eller något liknande. Gör nog susen!

2009-05-12 @ 22:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback