kiira är till salu

känns de som! hon har totalt tappat bort öronen den hunden. borde sätta ut henne i hundgården en vecka o se om hon blir bättre på att lyssna!    skulle egentligen vila nu då tuv sover men vart så jädrans arg på hundskrället!  total ignorerar allt ja säger gör hon,   

tuva hade en gallskrik timme i natt. vad ska man göra?? hon vill inte vara i famnen, inte vara i sängen inte sitta inte ligga hon vet nog inte ens själv vad hon vill göra,. men efter ca 1 timmes gallskrik ö bökande så somnade hon i sin säng, sov någon minut senblev hon lessen igen så ja sa  till henne o krypa hit o gosa så de gjorde hon. sen sov hon i min famn till 07,20, då vaknde jag av at hon lekte med mitt bröst. sov utan tröja så hon hade jätte kul. jag drömde dock att hon knådade pizzadeg.. galen gravid...  

märker att tangenterna på datarn börjar bli lite slitna.. vissa bokstäver hänger inte med..  vad gör man åt sånt?? kan man lyfta upp o sätta tebax??

nåja nu ska ja nog iallfall lägga mig i soffan... kaffe sugen e ja med. mange kommer inte på lunch så vad ska ja göra... hmm..

regn ute men tuva sove ute ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback