skämms

hoja inatt drömde jag att jag gav tuva en avlivnings spruta! hur hemsk får man vara!  hon dog inte som tur var inte ens i drömmen. kan ju säga att sömnen inte har varit på den bästa sidan på ett tag o nu börjar de visa sig på många lustiga sätt.

ida har ja mest vilat hela dagen, känns mig så trött o dåsig, händer o ja hela kroppen värker men mest  huvuvärken,  tuvas strulande på nätterna gör att mitt socker har en förmåga att sjunka till botten under natten vaknar (eller oftast inte ens hunnit somna) av att jag är helt blöt i svett o ser dubbelt. bara o ta sig de där många metrarna te köket o kolla socker o sen blir de o äta mitt i natten  inatt var de nere på 2,3 vågar inte ignorera kroppens tecken heller o bara sova vidare  vill ju gärna vakna på morgonkvisten o ha hyffsat socker. men nattens strulande gjord de lågt kl 07 med så de var o äta mycket o ofta inatt.. 

tuva sover nu har gjort i 80 minuter ska snart väcka henne. mange o hans far sätter en garageport på plats. o sen måste vi te ica för nu e de tomt i kylen. sugen på plättar men orkar inte stå o göra de!:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback