säger blä åt sömn

våran dotter har strulat med nattning vilning sedan jul de börjar blir smått desperat att lyckas med att få henne o somna utan tjorv. antignen kräver hon en låååång promenad för att ändå vakna så fort vagnen stannar, eller så måste hon tjorva i ca en timme innan som äntligen somnar av ren utmattning. har nog testat de mesta för att lyckas få henne o somna. men fan inget lyckas. snart hamnar hon i hundgården. bävar för hur de ska gå med tuvas tjorvande gallskrikande insomnande o även sklrikande på nätterna då bebis kommer!

ibland är hon bara för jävlig ungen men oftast mest helt underbar!

ida har mange varit me henne många timmar själv, jag o linda tog en tripp te happis utan barn (ska döda gråben o dis som sitter o gnäller/ylar ute just nu) smått jävligt irreterande!

vill bara få ungen att somna på en viss tid utan en till tre timmas tjorv! tips någon???

mina händer funkar inte bättre heller. de gör inte lika  ont nå mer men de är helt bortdomnande o ja har som tusen nålar i händerna hela tiden. sockret är högt mest hela tiden har  idag tagit samalagt 155 enheter insulin o då har ja nattdosen om 45 kvar att ta! hur tusan ska de här sluta. , känns som att ungen snart får komma så kroppen min blir bättre men de är ju dock ingen garanti att varken händer eller socker blir normalt.

nu ut o slå hundjävlarna = ut o sätt de på plats så de lugnar ner sig. = hälla 20 liter vatten på dom vardera!

kiira ska tepåköpet börja löpa o honfår nog tusan sitta ute i hundgård hela denna löp period då hon e jävligt omöjligt för tillfället!


så snälla ge mig lite mer energi för att härda ut. snart gräver ja mig min grav o väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback