nytt forum

 har hittat ett forum där ja kan sitta o läsa hur länge som helst. har dock inte tid till det men vill så gärna läsa o känna igen mig! 
Tuva har mamma längtan. så fort mange ska ta henne när ja ska göra någon kommer det tårar. lilla flickan.. hur ska vi göra de lättare för henne.  klä mange i min bh o tröja så de luktar sur mjölk kanske.  börjar kännas hopplöst. o inte tala om hur trötta vi är på hennes skrik!  jobbigast av allt är att vi båda vet att hon tystnar om hon får komma till mig. det är jobbigt o stå emot. men vi måste ju ge henne tid.. men frågan är hur länge. hållt på i två månader. känner oss smått slut.
 vet inte om de är mörket som gör mig så trött. men de kan var en kombination av mörker, graviditet o massa tankar.   drömmer mig bort till en sol o sandstrand. dock inte sanden som blir på mackorna. o ja drömmer inte bort mig till tullstranden som är full av mygg.

nåja nu borsta gaddarna o tömma blåsan för 100ande  gången ikväll..  sen hjälpa tuva att somna utan tisse...

Kommentarer
Postat av: Milo

Hur gammal är Tuva nu? Dom har ju nån separationsångest från mamma nånstans i 9-10 månaders ålder, har jag för mig. Men hon kasnke är äldre?

2009-01-31 @ 09:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback