02,00

sitter inte uppe för att  ja är kvälls pigg. måste bara få ut lite frustration.  känner mig som en värdelös mamma när mitt tålamod är lika med noll. Tuvas humör o  natt "panik" börjar bli jäkligt jobbigt.    mange kom med henne till mig 00,40 sen dess har hon skruvat idisllad skrikit mest hela tiden. tillslut tog ja bort tissen o då vart de ljud i skällan. hör henne från sovrummet med två dörrar stängda. helt otroligt vad ska våra grannar säga. Ena grannen säger att de är rätt åt oss att känna på ett "jobbigt" barn eftersom tuva varit så lugn o snäll tills för någon månad sen.   är så uppe i varv att nu lär ja ju inte somna. o inte är jag tillräckligt lugn för att ta itu med tuva heller.  hemska nätter! ska börja sova på dagen o vara vakna på nätterna istället.   ska låta tuva skrika en kvart till sen tar ja henne.. i morgon blir ingen kul dag.

Kommentarer
Postat av: Marina

Hörru, det löser sig. Nästa år kommer du inte ens ihåg OM Tuva skrek nåt på nätterna. Tro mig. Eller sov våra barn från 20:00 till 10:30 från dag 1? Kanske det..eller kanske inte..

2009-02-04 @ 22:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback