trött

 vanlig rubrik för mig är trött.. väldigt passande.. men men jag är nog pigg om tio år.. igår var de en låååång dag. var i lule tur o retur bara 16 mil enkel väl.. för att träffa diabetes sjuksköternskan. så nu är jag insatt på insulin igen.  till o börja med till frukost o midda. får höjja dosen eftersom.

Tuva va me sin farmor o de hade nog en riktig mysdag!  Tuva har ont i munnen då en tand har kommit upp på sidorna men inte i mitten så där är de tandkött som säkert spänner jätte mycket.. så mest barnaskrik här på kvällen o nätterna..  väldigt jobbigt. både ja o mange är trötta..  panodil på tösen var 4 timme på natten för att de ska gå..

nåja nu se desperata hus fruar.. verkar som de somnat i andra ändan av huset..

Kommentarer
Postat av: farmor

Tuva o jag hade det så bra åt.sov och lekte o lekte..men hon har humör så liten hon är!!!

2009-04-22 @ 08:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback