Rantis

 de vart rantis ändå ida.. trots o soligt väder. eller de fanns en sol när vi kom men så fort vi började grilla så kom de bara blåst o inge sol. =/ tuva var nöjd någon timme men sen var de mest gnäll o matvägran från hennes sida.,. kom därifrån vid 18 tiden o var i ötå vid halv sju.. men vi chrusade runt i byn till kvart över sju.. varmt o gosigt i bilen o mycket  folk i farten.. väl hemma matade vi grisarna tuva gjorde stor stor blöja.. o sen somnade hon nästan i famnen trodde ja.. fick ett finger i näsan av henne o ett gap skratt av henne, sen ville hon till mange o de gick till sängen..  mange kommer nog snart om han inte somnade..

ska hämta en macka o lite te sen sova.. borde tvätta håret så rök lukten försvinner.. men de får bli i morgon..

bebisen i magen växer inte utåt som tuva gjorde. denna växer innåt o trycker på allt som finns när inne mest "jobbigt" är att a blir anfådd jätte lätt. inte van vid de ju!  sen vet den verkligen var blåsan sitter för där är de nog skönt för den o sparka mot.. då får den ju mera plats! nåja snart sommar

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej gumman. Om du bara visste vad jag saknar dig. Jag tänker på dig ofta o undra hur du har de. Jag hoppas att ni mår bra, o blir pigga snart från förkylningar mm. Va rädda om er . Pussa lilla Tuva o gosa lite med bebbemagen från mig. Jag älskar dig. Puss & Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback