kvällen

 säger bara hoja! aldrig aldrig mera ska ja be någon om hjälp!  iallfall inte T.  Vi kan själva. Biblan har  säkert någon bok om rörmokeri ja kan   låna o lära mig.
han kom efter 16 gjorde som inget på ett tag, sen sa han att han kommer i morgon för då är han ju ledig hela dagen (som om vi inte alls hade något annat o göra), jo han satte dit nya vatten blandaren påp nya handfatet (det hade vi lika gärna kunnat själva)

Så nej jag ber inte den personen om hjälp någon mer gång. 
ska i morgon fara o köpa en matt kniv,

näsan rinner på mig o tuva. hönan är inte alls pigg. febrig o trött o kinkig. som alla när de är sjuka.
i morgon så ska jag sova en stund, tre nätter på raken som har blivit väldigt lite sömn..  mange har ju förmågan att kunna somna på två sekunder så han får ju sitt batteri laddat ändå.


Tuva ska snart få sova.. tänkte lägga henne i hennes säng som har högre huvudände så kansk hon kan sova lite bättre. ..

nåja i morgon blir de nog pello med S E o M. 

natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback