ibland är man flitig

 jo ibland blir man nästan förvånad..  idag har ja tvättat damsugit, bakat, lagat skinkstek, beställt bläck till skrivaren då det självklart är slut när man behöver skiva ut papper till deklarationen.. sen har ja  bäddat  rent i sängen. hundarna har mange tränat,

Tua upptäckte idag på eftermiddagen att hon kunde gå! eller springa snabbt går de! men dock bara mellan oss  eller oss o möbler. men hon tar säkert 7 steg helt själv!

9 maj far ja o en kompis på loppis i arcushallen. jippi vad kul! ska fynda omlottbodys till bebis.. o se efter regnkläder till tuvis.. o till mig själv... behöver ju inget så de blir till kidsen eller hundarna. (som vanlig)

nu ska ja snart slå mig ner i soffan under filten o me evas doftande choklad ljus tänt på bordet. Hoppas att mange lyckas söva tuva (skriker nu) så an kan komma o mysa med mig.. alternativt kan vi slöa i sängen men då lär tuva vara på mig.


 nåja trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Vårt liv i norr

Jisses vad du har varit duktig!!!

Hade själv tänkt vara det, men jag hamnade på en liten solsemester i Abisko idag istället. :D



kram!!



/helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback