trött som tusan

är så grymt trött. beundrar verkligen de som är ensamma med sina barn hela dagarna i ända. har haft en vecka här nu då ja knappt sett min kära sambo. så ja är själv med lilla hela dagarna o kvällarna.  sambon är ute o "fixar" på gården. saker som egentligen inte är någon br¨dska med görs hela eftermiddagarna.  sen kommer han in på kvällen o då ska man vara snäll o social när ja egentligen har lust att bara skrika rätt ut. Tuva är som tur är inne i en bra period. oftast ingen kink o gnäll men ja är jämt kinkig o gnällig. inget kul alls!   nu kom han in... o vill fara till sin mor... orka! ja vill men är inte de minsta social just nu. vill bara skrika!   duscha har ja inte heller hunnit göra på några dagar.  

nå Tuva har iallfall fått äta  tårta idag. 6 månader blir hon idag.  bilder kommer på pixbox någon dag.. när ja ids. o


Grattis Anneli snart är du farmor! hoppas allt går bra för dom!  Jag tar inte illa vid mig.   skriver mer nå annan dag...

Kommentarer
Postat av: anneli

Tack älskade vännen. Om du visste vad glad jag blev. Jag saknar dig så. Usch nu gråter jag igen. Tack.... Älskar dig. Puss Puss

Postat av: anneli

Oh jag glömde



Grattis lilla Tuva på din halvårsdag =)



Puss o kram från tant Anneli

2008-09-24 @ 20:48:00
URL: http://blogg.expressen.se/illena/
Postat av: fammis

Jag blir sååå glad när Ni kommer till oss

2008-10-09 @ 18:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback