Ute

vad gör man en regning sommardag om inte cykla till jouksengi. blött vart de kan ja lova. det är 2,3 mil dit o de regnade nog två mil. inte bara regn utan oska o blixtra oxå.  men det gick o cykla på två timmar. vi cyklade i lugnt tempo så Elin skulle hinna med. Tuva luva åkte bil med mange men nästa sommar får hon sitta cykel kärra.
Känner mig trött o hänging. funderar på att gå o ligga i solariet en stund för att få värme o ljus. kanske känner ja mig lite bättre då.  Mange ligger o sover o tuva tar sin först tupplur denna dag i vagnen. Vi skulle verkligen behöva en större säng. Mange verkar inte ha svårft o somna eller sova men ja blir jätte "störd" av att inte kunna sträcka ut mig som ja vill utan att hamna på golvet.  o att flytta tuva till egen säng är ingen ide även om hgon sover gott så kan ja inte somna för ja ligger o vänta rpå at hon ska vakna. så hon får sova mellan oss ett tag till.

är öm i nacken idag beror nog på cyklingen igår. 

snart har ett år gått ja får lite ångest bara ja tänker på det. vill egentligen bara lipa hela dagarna men vill inte visa de för någon. dum som ja e .. tuva o ja kan gråta ihop.

Vi ska ev ner till stockholm en sväng om ni nu hittar eller bestämmer oss för en bil... så ska vi köra upp därifrån.

nu ska ja slö surfa lite o dricka kaffe...


Kommentarer
Postat av: anna

roligt att du har börjat skriva på din blogg igen.. Snart ett år, tiden går så sjukt fort. Förstår att du mår pyton nu! Jag hatar att vara så långt ifrån dig kramar om Var inne på pixbox och tittade på era bilder. Fin tuva är! Och du emma är en riktigt babe. Lyser riktigt om dig som mamma. :) Har skrivit i min kalender att jag ska skicka ett långt mail till dig men jag glömmer det alltid. Men det kommer.

KRAMAR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback