en tår

 har en stund för mig själv. har rätt många stunder för mig själv men alla är inte lite innehålls rika. var ner i källaren o skulle hämta tvätten. Hade Kiira med ner o hon var nyfiken på kartongerna i föråden.. kunder inte låta bli att börja plocka i dem,, saker från förr. hittade en bok "mina första år" men tyvär var den tom. mamma o pappa hade nog inte tid att skriva i den me två skitungar =). hittade även mina bebis saker. dopklänningen o lite foton.  hittade min tröjja med supertedd!!! den kommer jag ihåg som om ja kunde ha den igår. Jag o Anna hade var sin när vi var fyra fem år. Mormor o mamma stickade dom. o ja har velat ha en sån tröja i vuxen storlek men mamma orkade inte sticka på slutet =/ vilken man förstår.  tog upp tröja så ja kan titta på den ofta. hänga upp den på väggen kanske =)

Varit ute lite ida med. men mest inne o plockat ordning bland pappren.  ska sätta mig o skriva nya hyreskontrakt för föra hyresgäster samt skriva om hyreshöjning.  borde trolla fram lite lunch oxå.  Mange är ute o kör gammal skoter de trampar några skoter leder. vi var ut en stund på morgonen skulle dumpa skit i skogen (hundskit) så rävarna får lite mat =) ronja spran efter skotern som en tok. o när vi kom hem ville kirra oxå springa.. men hon srang inte lika länge för hon ville hellre åka skoter!

Nu ska ja plocka in tvätten o vädra sängkläderna.

puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Kram! Vilken tur att sidan funkade igen... *mysko*

2008-02-13 @ 11:09:42
Postat av: Anneli

En alla hjärtan dags kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback