Kallt om fötterna

ush vad mina fötter helt plötsligt har svårt att bli varma! Men ja har iallfall tagit mig i kragen o köt ett par vinterskor.. första gången på säkert 10 år ja har ett par skor som enbart ska användas på vintern =)  flytten är i antågande. på fredag går hundgården, eller nja den rullar på släp. tur att folk hjälper oss känner mig inte till så mycket hjälp. svårt att lyfta o på tok för kort för att skruva ner taket i hundgården.. jag får vara hundskötare =)  o serva gubbarna med bullar. ska ta o hämta mina nytvättade byxor.. ja hoppas att de inte har krypt för då får ja gå i mysbyxor tills ja fått för mg o skaffa några andra..  rolig sak.. när ja vaknar på morgonen så ligger ja ofta på sidan, men då ja vänder mig till rygg så har ja en söt hård kula som rullar upp över navlen o sen efter att den sparkat lite så ramlar den ner till sidan igen =)

ska rulla mot ötå nu...


Kommentarer
Postat av: eva

Funderat på ifall det kanske kommer ut ngt annat än en mänsklig bäbis???Kanske en... tomte eller ngt litet troll! eller bara en vanlig fotboll!

2007-11-28 @ 15:50:13
Postat av: Ylva

Hoppas att ni trivs bra i nya huset! =) KRAM-KRAM

Postat av: Malin

Hej Emma! Hittade din blogg via Annas nogg. Hoppas att er flytt gått bra, kikar in här igen! Kramar från mig

2007-12-15 @ 17:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback