hur mycket orkar man

fick just sms av pelle. mammas man. han skicka att mäklaren tyckte de bästa är att sälja huset så fort vi kan för de blir dyrasre efter nyår.  det är första gången han ens säger till mig att han ska sälja huset. vilket betyder att ja måste åka ner o fixa alla saker som e mammas. mina syskon vet inte riktigt hur allt är på vindan för de var ja o mamma som oftas var där o röjde. jag orkar inte mera. allt bara går emot o hur ska ja kunna ha råd att fara till jönköping nu. vi flyttar själva om en vecka o snart är de jul.  oså vet ja att ingen av syskonen mina vill hjälpa till de minsta. för de e så upptagna. sist ja var ner hade inte ens lillasyster tid o träffa mig. för hon var så upptagen med hennes kille.  sånt gör ju  inte resan ner roligare.  o hur ska ja få upp de saker som jar har kvar där nere i huset. o de saker som mamma lämnar efter sig.  ush va jobbigt allt blev... eller mera jobbigt allt blev kanske ja ska säga.. de var redan jobbigt innan..


Kommentarer
Postat av: anna

finns här för dig vännen..

2007-11-21 @ 21:53:56
Postat av: Eva

Sötnos! kanske vi kan ta med ngt upp när vi åker nu?! Kan kan bestämma med ngt syskon o hämta saker i huset om det går!? helt upp till dig! Ösnkar jag på något sätt kunde smsa mig upp till dig o dela din varda nu!Skulle vilja krama dig, se Gråbens långa ben, ut o gå med dig i ranta o köpa ostbågar hos gubben som inte säger ett ljud. Skulle vilja gå på ica och möta Fagervall me dig o fnissa högt!Skulle vilja laga till dig min kryddstarka chilicorncarne så att alla fiser högt o ljudligt! ÄLSKAR DIG!tänker på dig (de vet du ;-)) KRAM

2007-11-22 @ 16:48:30
Postat av: Ylva

Kramar i mängder, finns här för dig! =) *kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback