hemskt

kan inte sova... klockan är tre på natten.. o vi sitter mest o bara väntar.. hade planerat at flyga hem i dag.. vid 06.50 sitter i kvalet o valet om ja ska fara eller inte... vill fara men samtidigt inte. tror ja har sagt hejdå eller vad man nu säger. har på något sätt  sagt hejdå under de senaste veckorna.. då mamma har både varit pigg o väldigt dålig. men nu i går  kväll så började alla tecken visa på att de skulle hända.. Sitter hemma hos peter just nu... o bara väntar på att telefonen ska ringa.. vill att de ska gå över snabbt. vill varken att mamma ska lida eller oss.  mår illa o magen e rena vattensamlingen.. tänkt va hemskt livet kan vara... mamma är 46 år gammal. ingen ålder .

hur ska jag göra!!!! hur jag än gör så kommer de att kännas fel. älsklingen vill åka hem.. o inte kan ja klandra han för det. han är modig att verkligen ställa upp för mig. känns så skönt att han finns vid min sida.

ska se om vi kan somna en stund i soffan...


älskar min mamma


image18 älskad....

Kommentarer
Postat av: Ylva

Många kramar till dig vännen. Hoppas att du kom fram till något som känns rätt just nu.
Många-många kramar!

Postat av: Anneli

Vill bara säga att jag tänker på dig.
Du vet var jag finns.
Puss O Kram

2007-07-25 @ 21:27:16
URL: http://blogg.expressen.se/illena/
Postat av: Anna

Jag beklagar vännen.. <3 inget jag säger kan hjälpa dig just nu. Men jag finns här för dig. Mkt kärlek ifrån mig. *kramar*

2007-07-25 @ 21:27:54
URL: http://www.nogg.se/annis83
Postat av: Ylva

Beklgara sorgen vännen min. Kram Ylva

2007-07-27 @ 22:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback