*****

min mur är på väg att rasa... känner mig inte lika stark nu. vill vara men bryter ihop i hemlighet.. lillasyster tänker inte fara på lägret pga av mamma.men mamma vill inget annat  än att hon far. mamma har kämpat med att få ihop dessa tusenlappar för att ungen ska få åka. så kommer hon dragandes me en "pojkvän" o vill helt plötsligt inte fara. försökte prata med henne i telefon utan någon större framgång slutade med att ja var vä'ldigt  arg o lesen på henne. skrek rätt ut efter samtalet o hela halsen värker..

Förlåt alla vänner som hör av sig för att ja inte svarar på era samtal eller sms.. jag orkar inte. inte just nu. men det värmer att veta att ni finns =) ja hör av mig när det känns ok!

kramar

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej gumman. Kom hit o bryt ut hos mig. Jag ska hålla om dig. Det bästa är nog att låta Lillan göra som hon vill, spara din energi till annat. Du vet att många finns för er. Jag tänker på er varje dag. Att jag inte har varit o hälsat på nu är bara för att det har blivit för mycket för mamma o er barn. Jag har pratat med sjukhuset så jag har fått veta lite. Tänkte ringa nu o höra hur mamma mår i dag. Sköt om er. Puss till er alla. Största pussen o kramen ska lilla mamma ha
=)
Hälsa att jag älskar henne...

Postat av: Ylva

Många kramar. Jag finns här när du vill och orkar. Kram Ylva

2007-07-14 @ 14:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback